puzzles

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 31 oktober 2013 18:42

Heeej!

Jaa.... då va de Halloween igen, å jag firar den genom att gå på skriftskola och skriva svenskaarbete. Känner mig bra alltså ;) Men imorron ska jag va med några kompisar så får se vad vi hittar på ;) Ja skriver om de mera imorron. Va har hänt idag då?... Ja har varit i skolan å de va väl som vilken skoldag som hellst, inte så kul alltså. Sen vart de skriftskola som jag nämnde å de är väl kanske inte så kul men å andra sidan vill jag kunna gifta mig i kyrkan (om jag hittar nån förstås) så då får man väl pina sig lite ;)

Så nu sitter jag här i mitt rum å ser på junior masterchef australia och försöker få nån social i chatten vilket inte går så speciellt bra... 

 

Nu har jag inte så mycket mer att berätta förutom lite fakta om mig:

Jag heter Emilia och är 14 år. Jag bor på lilla Åland med min familj och min älskade katt Nicke. Jag älskar att dansa och gör det minst 2 timmar per dag. Jag gillar även att laga mat/baka, fota, blogga, shoppa, va med kompisar, va med familjen, sjunga, träna, fixa med kläder, smink, accesoarer osv. 

De va lite om mig. Om ni undrar något kan ni fråga de i frågerutan i menyn på vänster sida.


Ha Det Bäst! ♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 15-årig tjej från lilla Åland! Jag bloggar om allt och lite till ;) Hoppas att du vill fortsätta läsa :)

Mail: puzzlesemilia@gmail.com
instagram: emiliamillimlzzz
Snapchat: emiliamillimlzz
Kik: mlzz
Twitter: Emiliamillimlzz

Vad tycker ni?

Vad ska jag göra för video?
 Morning och after school routine
 Back to school
 What's on my android
 Top 10 apps
 Get ready with me
 Case collection
 First time
 MakeUp and Wardrobe tour

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv till mig :)

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards