puzzles

Alla inlägg under december 2013

Av Emilia - 23 december 2013 22:04

Hej!
De känns som att de blir en bra jul.... när man e förkyld :/ men bortsett från att ja vakna me förkylning imorse så kommer de nog bli en väldigt bra jul! :D
Å förresten, min mobil har äntligen kommit tillbaka efter att ha varit borta i 5 veckor!!! Mikrofonen funka imte men de gör den nu å de e så skönt att ha en bra å snabb mobil!
Men idag klädde mamma å ja granen (lägger ut bild imorron)
Annars vet ja inte så mycket mer...

Ha de bra! :)

Av Emilia - 19 december 2013 18:02

Halloj!

Idag va de sista skoldagen... eller imorron har vi skola från 9- ca. 12 men då sitter vi i auditoriet å ser på niornas program så de e lugnt :P Men just tog ja fram mina kläder inför imorron, jag lägger in en bild sen.

Ja lovade ju att jag skulle svara på frågor som ni ställde så ja får väl göra de nu men jag fick så många frågor så jag väljer ut 10 frågor som jag svarar på :)


Följer du nån blogg eller videobloggare,i så fall vem/vilka?

Blogg är väl typ blondinbella och videobloggare är nog marelpett, dewide och keyyo.


Vad har du för mobil?

Jaaa... alltså jag egentligen en samsung galaxy s3 men den e på lagning :/ så ja har min gamla HTC desire c :(


Singel?

Aa... tyvärr :(


Hur blir du när du blir nervös?

Ööööö.... ja typ pratar mycke och typ hoppar omkring ;)


Favorit: Frukt, Godis, Mat, Färg, Klädesplagg, Lektion, Låt, Film och bok

Mandarin, sura bilar, Olika soppor, klänning, matte, This song is about you-Olly Murs, Bring it on filmerna, Inte som andra döttrar


Vad vill du ha i julklapp?

Typ böcker, en babyliss curl secretoch en nicer dicer plus 


Vad har du för kamera?

Jag har en Canon eos 1100d, en panasonic rosa digitalkamera och min mobilkamera :P


Är du rik?

Före jag köpte julklappar var ja de ;)


Har du ask?

joo, http://ask.fm/emiliamillimlzz


Din högsta dröm just nu?

Kommer alltid att vara de, ha en egen dansgrupp :D


Ha de bäst! :)



Av Emilia - 15 december 2013 16:54

Heej!

För det första måste jag nog förklara mig lite... Jag var inte skolans lucia utan jag var SKRIFTSKOLE lucia. Jag märkte att många hade förstått att jag skulle vara skolans lucia. 

Men i fredags hadde jag 4 luciatåg, för vi hade två i skolan, ett med skriftskolan och ett i stora luciatåget i stan.

Å ja gjorde en sak som jag aldrig trodde att jag skulle göra i hela mitt liv men i luciatåget där jag var lucia... ja sjöng solo, carolas Himlen i min famn och de gick bra :)

 Men aa, idag har jag pysslat en tomtefamilj... alltså jag fick ett pysselpaket där man kan pyssla en tomtefamilj, ja lägger in bild när jag är färdig.


Men är det bara jag som vill ha jullov typ... NU? De är bara 4 skoldagar kvar + julfesten :D


Ha de bäst! :)

Av Emilia - 10 december 2013 18:04

Jaa, nu har ja inte varit så akriv på ett tag men nu tar ja nya tag :P

Vad har hänt sen senast då?... 

Ja har haft en tjej/jul/mys kväll vad man nu kan kalla de men vi e ju 7 tjejer som e väldigt bra vänner (tycker jag i alla fall) men vi träffades hos mig å åt pepparkakor, drack glögg, snacka å såg på film. 

Förra fredagen var vi lediga å ja gissar att alla ålänningar å finnar (alltså finska invånare ;) ) vet varför vi var lediga men om de e nån svensk som läser min blogg så var det finlands självständighetsdag. 

Men i alla fall... i söndags hade vi lucia med skriftskolan i kyrkan. Å jag var lucia :) ÄNTLIIIGEN! :) å vi har träning imorron efter skolan för att på fredag och nästa onsdag ska vi lussa igen men då är det jag, min kompis och några yngre tjejer. Å ja har typ världens längsta dikt men jag överlever nog :P

Idag var  jag med Sofia till maxinge så vi snurra på där å jag köpte ett häfte och en röd hårblomma som jag ska ha på julfesten. 

 

Jag som Lucia :)


Ha de bäst! :)  


Presentation


Hej! Jag är en 15-årig tjej från lilla Åland! Jag bloggar om allt och lite till ;) Hoppas att du vill fortsätta läsa :)

Mail: puzzlesemilia@gmail.com
instagram: emiliamillimlzzz
Snapchat: emiliamillimlzz
Kik: mlzz
Twitter: Emiliamillimlzz

Vad tycker ni?

Vad ska jag göra för video?
 Morning och after school routine
 Back to school
 What's on my android
 Top 10 apps
 Get ready with me
 Case collection
 First time
 MakeUp and Wardrobe tour

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv till mig :)

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards