puzzles

Alla inlägg under maj 2014

Av Emilia - 31 maj 2014 13:32

Hej!
Igår var jag till Täby centrum med 3 av mina kompisar. Jag ska göra en haul idag eller imorgon... får se vad jag hinner och orkar.
En kompis kom med mig hem å i morse gjorde vi lyxig frukost och såg på film. Annars har det inte hänt så mycket

Ha Det Bra! ?

Av Emilia - 29 maj 2014 17:45

Hej!

Som rubriken säger, Jag ska blogga igen :D

Ända skillnaden är att det blir mera smink, kläder, pyssel, foton, dans, matlagning och en massa annat roligt.

Va har hänt sen jag bloggade senast då (14 februari)


-Jag har varit till Teneriffa med min familj under sportlovet + en vecka till.

- Min katt blev sjuk :( han fick problem med tarmen men nu mår han bra :) )

-Jag var med i Dunderdans vinter/vår show

-Jag blev (äntligen) konfirmerad


De är väl de största grejerna som har hänt sen sist :)


Ha Det Bäst ♥ 

Presentation


Hej! Jag är en 15-årig tjej från lilla Åland! Jag bloggar om allt och lite till ;) Hoppas att du vill fortsätta läsa :)

Mail: puzzlesemilia@gmail.com
instagram: emiliamillimlzzz
Snapchat: emiliamillimlzz
Kik: mlzz
Twitter: Emiliamillimlzz

Vad tycker ni?

Vad ska jag göra för video?
 Morning och after school routine
 Back to school
 What's on my android
 Top 10 apps
 Get ready with me
 Case collection
 First time
 MakeUp and Wardrobe tour

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv till mig :)

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards