puzzles

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Emilia - 14 februari 2014 22:33

Hej igen....

Azzå för de första.... ja vet min blogg e KAOOOOOS men ja fixar designen...

Men hur ser min header (toppbild) ut? för på min dator är bilden full me pixlar som syns ganska bar å så e de på alla bilder på dator.... 

Kan nån skirva i komentarerna hur de ser ut så skulle jag bli jätteglad :)


De var bara de :)

Ha De Bra 

Av Emilia - 14 februari 2014 21:28

Hej!

Hoppas att alla har haft en bra alla ♥ dag :)

För mig har de väl inte varit nått speciellt... förutom att de är SPORTLOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!!! 

Underbart!!!

Men alltså ja har bara lite å göra... Ja för över en ljudbok till min ipod, för över musik till mobilen, söker upp träningar, skriver word-dokument, skriver ut papper,kollar på film å nu bloggar ja också :P

Nån som vill chatta också? ;) nej men vill nån chatta så skriv på fb för ja har ändå tråkigt ;)


Men för att "hålla kärleken i liv"... guuu va poetiskt de där lät ;) Men ja tänkte lägga ut en spotifylista me love songs :)



Ha De Bäst! ♥

Presentation


Hej! Jag är en 15-årig tjej från lilla Åland! Jag bloggar om allt och lite till ;) Hoppas att du vill fortsätta läsa :)

Mail: puzzlesemilia@gmail.com
instagram: emiliamillimlzzz
Snapchat: emiliamillimlzz
Kik: mlzz
Twitter: Emiliamillimlzz

Vad tycker ni?

Vad ska jag göra för video?
 Morning och after school routine
 Back to school
 What's on my android
 Top 10 apps
 Get ready with me
 Case collection
 First time
 MakeUp and Wardrobe tour

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv till mig :)

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards