puzzles

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Emilia - 3 juni 2014 19:52

Heej!
Sitter diskret med en baby mössa på huvudet å håret överallt i badrummet. ... alltså med andra ord, jag färgar håret :P
Men va har hänt idag då... vi såg på grease 2 på hemkunskapen å spela kort i 3 timmar... städa skåp i 1 timme, lekte å prata 1 timme å såg på mr bean 1 timme.
Vi fick ut matteprovet också, ja fick -9/9- (var sätter man - å + vid vitsord egentligen? ) men de roliga va att alla sa före att de va sjukt svårt å de gick bättre för mig än va de brukar gå ;)
Imorron har vi friluftsdag i skolan så alla åttor ska till lemböte lägergård (de är ett hus där man kan göra olika grejer för er som inte vet, bilder kommer imorron)
Annars har jag i inte mwr att berätta just nu,ni får väl se mitt snygga hår sen om de blir lyckat... nog för att jag bara har brekt de lite till men ändå :P

Ha Det Bra! ?

Presentation


Hej! Jag är en 15-årig tjej från lilla Åland! Jag bloggar om allt och lite till ;) Hoppas att du vill fortsätta läsa :)

Mail: puzzlesemilia@gmail.com
instagram: emiliamillimlzzz
Snapchat: emiliamillimlzz
Kik: mlzz
Twitter: Emiliamillimlzz

Vad tycker ni?

Vad ska jag göra för video?
 Morning och after school routine
 Back to school
 What's on my android
 Top 10 apps
 Get ready with me
 Case collection
 First time
 MakeUp and Wardrobe tour

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv till mig :)

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards