puzzles

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Emilia - 11 juni 2014 21:26

Hej!
Egentligen har det inte hänt så mycket sen senaste uppdateringen men efter volleybollen gick ja me sofia till great så åt vi middag där. Sen gick vi till sittkoff gallerian (ett mini köpcentrum på åland) vi satt typ å snacka, snapchatta osv. sen hämta mamma mig och sen har jag snapchattat ännu mer. När ja va liten sa ja "ja e så PUPELÄÄÄR" å de måstejag nästan säga nu också ;) haha men min mobil piper varannan minut ;)

Strömmavbrottet som va i stan idag förresten vara ca. 2 timmar... pga nån sverigekabel eller nått...

Just nu sitter ja å ser på friidrott :) men bolt e inga me så de e inte lika kul ;)


I min omröstningsruta tyckte ni att jag skulle ha med dagens outfit på bloggen så de börjas imorron :)

Annars har jag väl inte så mycket roligt att berätta ;)


Ha Det Bra! ♥

Av Emilia - 11 juni 2014 14:25

Hej
Sitter helt 4 ever alone vid mariebad å ser på volley... Tack mobilen och bloggen för att ni finns så att ja har något att göra i 1 1/2 timme... sen ska ja å sofia äta middag nån stans å sen får vi se va som händer.
Sofia å ja sku gå å köpa nått å äta här lot lunchtid men när vi kom upp va de strömavbrott i hela stan... på vissa ställen tog de inte ens kontanter. Perfekt under turist säsongen.... men vi fick en glass var till sist... vi kalla de lunch a la strömavbrott. .. bara för att få ett snyggt restaurang namn i alla fall...
Nu har solen gått i moln å de e skitkallt... ja har bara shorts å linne så de e ganska kallt... men dumt huvud får kroppen lida...

Ha Det Bra! ?

Presentation


Hej! Jag är en 15-årig tjej från lilla Åland! Jag bloggar om allt och lite till ;) Hoppas att du vill fortsätta läsa :)

Mail: puzzlesemilia@gmail.com
instagram: emiliamillimlzzz
Snapchat: emiliamillimlzz
Kik: mlzz
Twitter: Emiliamillimlzz

Vad tycker ni?

Vad ska jag göra för video?
 Morning och after school routine
 Back to school
 What's on my android
 Top 10 apps
 Get ready with me
 Case collection
 First time
 MakeUp and Wardrobe tour

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv till mig :)

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards