puzzles

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Emilia - 15 juni 2014 15:44

Heeeej!!!


Idag är det söndag men det är även sommarlov (som ja hoppas att de flesta vet) så jag har ingen skolpanik :D

Men idag är det varmt... väldigt varmt!!!! och dum som jag är så träna jag ute... ja höll på å dog i princip :P hehe sen gick ja in å träna. Men jag har träningsvärk sen igår så hehe... de gick ju bra ;)


Ikväll ska jag prova lite olika sminkningar och hårfrisyrer, blir nått bra får ja väl lägga ut här... ja ska prova sätta på eyeliner (svarta kruxet ovanför ögona, för er som inte vet) Den som e pproffs på allt med eyeliner får gärna maila mig för hjälp ;)


Annars har jag inte så mycket roligt att berätta... men såklart bilr de dagens outfit :)


 

Linne: HM

Shorts: gissa... HM ;)


Sorry för kvaliten på bilden men den är tagen i en spegel som inte var så jätte  ren...


Ha Det Bra! ♥

Presentation


Hej! Jag är en 15-årig tjej från lilla Åland! Jag bloggar om allt och lite till ;) Hoppas att du vill fortsätta läsa :)

Mail: puzzlesemilia@gmail.com
instagram: emiliamillimlzzz
Snapchat: emiliamillimlzz
Kik: mlzz
Twitter: Emiliamillimlzz

Vad tycker ni?

Vad ska jag göra för video?
 Morning och after school routine
 Back to school
 What's on my android
 Top 10 apps
 Get ready with me
 Case collection
 First time
 MakeUp and Wardrobe tour

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv till mig :)

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards