puzzles

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Emilia - 21 juni 2014 23:40

Hej! :)


Hehe.... va denna dag gick snabbt då... tänkte flera gånger "efter att jag haar gjort de här ska jag skriva på bloggen" men när man tänker de om och om igen så blir det ju aldrig av (som när man SKA städa rummet ;) ) Så nu kör vi "nattblogg" kl. 00:40 (23:40 för svenskar) 

Vad har annars hänt då? Jag har varit med en kompis typ hela dagen. Vi har dansat, skrattat, gjort konstiga grejer som bara vi förstår, tvättat potatis och grillat marshmallows (guu vilket svårstavat ord!!!) 

Angående marshmallowsen.... Jag tror att bilden (och texten)  säger det mesta :P


 


Jättebra bildkvalite märkte jag nu men aja... 

Nu kommer antagligen jag bli galet mobbad för detta men man får väl ta den smällen då :P

Som sagt... jag stod och grillade som vanligt... tills den tog eld.... haha ja vet inte va ja tänkte på.... för jag började (om jag kommer ihåg rätt) knacka spättet mot gallret... jag har inte en aning om varför jag gjorde de ;) men sen tog jag vattenkannan och hällde på vatten... egentligen borde jag väl ha tagit barndsläckaren som vi lärde oss på 112-kursen i skolan men de verka lite långsökt så de vart vatten ;)

Sen trodde jag att allt var frid och fröjd... när nästa tog eld... alltså jag ska nog inte grilla marshmallows mer... om jag inte har alla åland brandmän med mig :P


aja, mycket snack om 2 marshmallows som började brinna... bra historia till mina famtida barnbarn ;)


Glöm inte å rösta till vänster (lät väldigt politiskt :P )


Gonatt, Ha Det Bra! ♥

Presentation


Hej! Jag är en 15-årig tjej från lilla Åland! Jag bloggar om allt och lite till ;) Hoppas att du vill fortsätta läsa :)

Mail: puzzlesemilia@gmail.com
instagram: emiliamillimlzzz
Snapchat: emiliamillimlzz
Kik: mlzz
Twitter: Emiliamillimlzz

Vad tycker ni?

Vad ska jag göra för video?
 Morning och after school routine
 Back to school
 What's on my android
 Top 10 apps
 Get ready with me
 Case collection
 First time
 MakeUp and Wardrobe tour

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv till mig :)

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards