puzzles

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Emilia - 18 juni 2014 16:56

Hej!

Idag har jag fixat bankkort :D Eller jag har öppnat kontot osv för kortet kommer om typ 2 veckor :)

Och det bara snurrar i huvudet av alla banktermer och allt hon snacka om.  Och jag har skrivkramp efter alla papper man sku skriva på men sånt är livet (märker att jag säger sånt är livet ganska ofta, mina kompisar har nog märkt de nu, sorry ;) )

Sen har jag köpt rockoff pass och en pärm till nästan alla mina skolpapper som jag fick under åttan.

Annars har det väl inte hänt så mycket, jag har uppdaterat mina spotifylistor också....


Ikväl blir de att prova och stryka min klänning som jag ska ha på midsommar, välja skor, sminkning, hår och smycken eller alltså jag ska inte välja hår men välja hårfrisyr kanske låter bättre ;) Bild kommer väl sen på fredag :)


På tal om midsommar. Jag kolla på nätet om det här när man ska sätta 7 eller 9 sorters blommor under kudden, den killen man drömmer om är den man ska leva resten av livet med. Detta ska jag nu prova så ska vi se om jag drömmer om någon. Upp till bevis :)


Jag glömde lägga upp dagens outfit igår så den kommer nu istället eftersom jag har samma kläder idag :)


 

Tröja: H&M

Linne: H&M

Armband: Thomas Sabo

Nagellack: Depend

Byxor: H&M


Guu va ja e tråkig egentligen, typ alla mina kläder är från H&M, sorry :)


Det var väl det :)


Ha Det Bäst! ♥



Presentation


Hej! Jag är en 15-årig tjej från lilla Åland! Jag bloggar om allt och lite till ;) Hoppas att du vill fortsätta läsa :)

Mail: puzzlesemilia@gmail.com
instagram: emiliamillimlzzz
Snapchat: emiliamillimlzz
Kik: mlzz
Twitter: Emiliamillimlzz

Vad tycker ni?

Vad ska jag göra för video?
 Morning och after school routine
 Back to school
 What's on my android
 Top 10 apps
 Get ready with me
 Case collection
 First time
 MakeUp and Wardrobe tour

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv till mig :)

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards